Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy:
InnComm Sp. z o.o.
ul. Staniewicka 14 lok 201,
03-310 Warszawa
lub w formie elektronicznej wypełniając
Formularz Reklamacyjny
Jeżeli po otrzymaniu przesyłki nieposiadającej znamiona uszkodzenia podczas transportu odnotowałeś, że:
Skorzystaj z naszej procedury reklamacji. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu: nr zamówienia, nr części, opis problemu oraz zdjęcie ewentualnego uszkodzenia Towaru. Jeśli masz inne pytania dotyczące reklamacji skontaktuj się z nami pod nr telefonu + 48 22 814 88 45
W celu skorzystania z procedury zwrotu Towaru
w ramach reklamacji należy wejść na stronę
https://szybkiezwroty.pl/inncomm
Wypełnić formularz i poczekać na akceptację. Po zaakceptowaniu reklamacji otrzymasz sms z kodem do dowolnego paczkomatu w Polsce, w którym nadasz swoją reklamację*
Klient nie ponosi kosztu wysyłki Towaru, jest on realizowany na koszt Sklepu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamowanego Towaru rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
* opcjonalna procedura/wg wyboru konsumenta
Pliki do pobrania: